måndag 15 november 2010


I förra veckan var jag på sykurs. Jag fick lära mig att sy en necessär. Konstig form, eller hur.
Kvinna fick hur som helst blodad tand. Så jag har sytt en till necessär. Den blev jag nöjd med ...

... å en liten påse till min nya N8

I lördags var Iceman och kvinna till Stockholm.
Vi började på Fotografiska där vi stämt träff med  K å B ...

Sen gick vi till Skrapan och tog en drink på Himlen därtill. Fy farao vad högt upp och vilken utsikt...

Å middag på Pet Sound´s Bar. I söndags vaknade kvinna med skallebang och var hur seg som helst hela långa dagen. Men trevligt hade vi, jajamen.

Till sist

Kvinna är fyllerist i dag och jag måste bara visa en av mina presenter... Tomten har fått sällskap av en vette.
Nykomligen ser ut att trivas bra medans tomten ser ju lite sur ut, han gillar nog inte sällskapet... 
bless bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar